”Draga Cristina, Alexia, Tibi şi Kyra (şi Mica, aş adăuga eu),
vinerea trecută, colegii noştri de la Saatchi Italia, au lansat o campanie foarte frumoasă cu ocazia celebrării Zilei Mondiale a Sindromului Down, care este chiar azi. Mi-ar plăcea foarte mult să ni te alături în promovarea acestei campanii”
Aşa începe e-mail-ul pe care l-am primit azi dimineaţă de la prietena unei prietene de la agenţia Saatchi & Saatchi. Aşa am aflat şi eu că azi e Ziua Mondială a Sindromului Down. Citind e-mailul, am retrăit emoţiile şi disperarea de acum patru ani, când, în urma bitestului, a reieşit că fii-mea, care pe atunci era ”chiriaşă neplătitoare” în burta mea, ar avea acest sindrom. M-am speriat, am crezut că lumea mea s-a sfârşit, m-am considerat blestemată. Exact ca mama de la care a pornit campania iniţiată de cei de la Saatchi Italia. Dar, în cazul meu, a fost vorba doar de o eroare, iar Alexia e cât se poate de ok.
Revenind la campania celor din Italia, vă invit să vizionaţi spotul de promovare, lansat săptămâna trecută, care a adunat peste 2 milioane (!) de vizualizări!!!Mesajul principal este: “Oamenii cu sindromul Down pot trăi fericiţi. Împreună putem face acest lucru posibil. Toată lumea are dreptul să fie fericită.”
Eu am plâns la vizionarea clipului, mi s-a făcut pielea de găină şi nodul din gât cu greu a dispărut… Am plâns şi când am scris această postare. Da, sunt o sensibilă, o plângăcioasă, dar, trăind teama de a avea un copil cu Down, cred, văd altfel lucrurile. Sincer, îi admir enorm pe părinţii care au copiii afectaţi de acest sindrom. Mi se par de departe nişte oameni foarte foarte puternici, luptători şi frumoşi la suflet, care merită să ne plecăm în faţa lor, merită toată admiraţia şi respectul nostru.
Aşa cum spuneam, campania a fost demarată de de Saatchi & Saatchi Italia pentru CoorDown – Coordonatorul italian al asociaţiei naţionale a oamenilor cu sindromul Down.
Am ramas fara cuvinte. E foarte emotionant filmuletul. Multuumesc!