Părinții aleg alimentele cu inima, specialiștii spun ”NU, NU și NU așa!”

Am primit un studiu care pune față în față două tabere: părinții și specialiștii. Ce-și dispută ei? Cum să se facă în mod corect alegerea alimentelor pentru copii. Concluzia studiului este (da, încep cu ea, că e interesantă rrrrău!): ”Părinții cumpără emoțional, în vreme ce specialiștii recomandă rațional atunci când este vorba de alimentația copiilor”. Ei? Sublim, v-am avertizat!

Top Food Brands” este primul studiu care analizează în oglindă tendințele care influențează alegerile celor două categorii. Studiul este comandat de radio Itsy Bitsy și realizat de compania de cercetare Open-I Research.

Conform Top Food Brands, pentru părinți contează ca brandul să fie sănătos și dorit de copii, în vreme ce pentru specialiști contează caracteristicile produsului: proveniența și calitatea ingredientelor folosite, dar și modul de prelucrare. O altă concluzie importantă a studiului este că dacă acum cațiva ani acestea erau opiniile unui segment mai educat și mai informat, preocuparea pentru sănătatea alimentației devine o tendință din ce în ce mai populară, care deja are un impact asupra brandurilor”, scrie în comunicatul pe care l-am primit. Fiecare tabără a fost rugată să realizeze și un top al brandurilor preferate, iar rezultatele au fost total diferite… Dar, înainte să vă arăt rezultatele, vreau să vă mai spun că topul experților a fost realizat pe un panel de 34 de specialiști, iar topul parinților a fost realizat pe un eșantion de 400 de persoane.

Acum, priviți ce diferență este între cele două tabere, apoi exprimați-vă liber, în scris, în comentarii fără limită de semne, dar cu limită de limbaj 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Scroll Up
%d bloggers like this: