FOOD REVOLUTION DAY este ziua în care în întreaga lume Ambasadorii acestui proiect sărbătoresc alimentația sănătoasă, organizând evenimente publice și ateliere de gătit sănătos pentru copii și părinți.
Anul acesta, Food Revolution Day se va desfășura la 20 mai. Și este cea mai mare ediție de până acum.
Peste 10 ambasadori, din 5 orașe și-au unit forțele pentru a organiza această ediție Food Revolution, de până acum, în Romania. FOOD REVOLUTION este programul implementat de Jamie Oliver la nivel mondial și are ca scop educația alimentară a copiilor ca și fundament pentru o viață sănătoasă.
Anul acesta programul FOOD REVOLUTION își propune să tragă un semnal de alarmă în privința tipurilor de markerting la care sunt expuși cei mici. În pus, evenimentul își dorește și să educe copiii în ceea ce privește alimentația sănătoasă.
Dacă vrei să afli mai multe despre acest program, ești așteptat, cu mic, cu mare, la #FoodRevolutionDay2017!
Unde?
Conacul Golescu Grant – Monument istoric aflat în subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului, Sector 6 – Bucureşti
Cu cine?
Lorena Somesan, Larisa Petrini, Mary Balaban, Andreea Carmen Radu, Amelia Șelariu, Patricia Albu, Gabriela Petre, Daniela Miscov, Daiana Radulescu, Shamin Gholami, Mihaela Boicu, Lucia Barzu, Madalina Andreescu, Alina Trifu, Florina Badea.
Ce?
Peste 300 de copii (6-12 ani) și părinți vor găti delicioasele rețete concepute de Jamie Oliver, împreună cu nutriționiști, bloggeri și vedete. Părinții activi se vor bucura de o oră de sport oferită de prietenii noștri de la Revvolution – Powered by Valentin Vasile.
Când?
Sâmbătă 20 mai, 2017, ora 10:30
Nu uita să te înscrii la eveniment împreună cu familia ta! Te asigurăm că, pe lângă faptul că vei învăța lucruri noi, vei putea petrece timp de calitate alături cei dragi ție!
P.S.: Locurile sunt limitate!
Linkul pentru înscriere: https://goo.gl/forms/HKu8Frs79CqAf7GI3
Studii, cifre, concluzii
Copiii sunt expuși la marketing și reclame mai mult ca niciodată, prin forme ingenioase de promovare a produselor și băuturilor nesănătoase, de tipul ,,junk food”.
Aproximativ 90% din reclamele de la TV sunt pentru produse bogate în sare, zahăr și grăsimi nesănătoase. Iar asta nu e tot! Marketing-ul pentru copii include și o gamă foarte largă de tactici. Ambalajele atractive, poziționarea în locuri strategice pe rafturi, mostre gratuite. Dar și jocuri video sau desene, vedete, tabere, activități și programe pentru copii și câte și mai câte!
În plus, studiile recente arată că reclamele la băuturi au impact direct asupra:
- felului în care sunt alimentați copiii
- preferințele și credințele lor legate de mâncare
- presiunea pe care copiii o exercită asupra părinților
- creșterea ratei obezității la copii
- creșterea factorilor de risc pentru boli precum diabetul, bolile cardiovasculare sau cancer